::-webkit-scrollbar { background:#fff; width:12px; height:8px; } ::-webkit-scrollbar-thumb { -webkit-box-shadow: inset 0 0 6px rgba(0, 0, 0, 0.5); background-image: -webkit-linear-gradient(top, #28A08E 10%, #28A08E 51%); } ::-webkit-scrollbar-track { } .post ul li span{position:relative;display:block;padding:5px تحميل أغنية في التالتة يمين - اغنية نادي الزمالك الجديدة

تحميل أغنية في التالتة يمين - اغنية نادي الزمالك الجديدة

تحميل وسماع ومشاهدة اغنية في التالته يمين، اغنية فوز الزمالك بالدوري 2015 وكلمات الاغنية
 

أغنية في التالتة يمين

أغنية في التالته يمين أغنية جديدة لنادي الزمالك المصري بمناسبة احتفاله بالفوز ببطولة الدوري المصري الممتاز للمرة الثانية عشر في تاريخه بعد غياب دام أكثر من 10 سنوات سيطر خلالهم النادي الأهلي علي درع الدوري والذي يحمل الرقم القياسي بعدد مرات الفوز بالبطولة (37 مرة).
الأغنية من تأليف وتلحين أحمد طارق يحيى، نجل لاعب الزمالك ومنتخب مصر السابق طارق يحيي، ويشارك فيها العديد من نجوم نادي الزمالك القدامى والحاليين أمثال "حمادة إمام وابنه حازم امام - حسن شحاتة وابنه كريم حسن شحاته - أيمن عبدالعزيز – أشرف قاسم – طارق يحيى – محمد صلاح – نصر إبراهيم – هشام يكن – عبدالواحد السيد – أحمد حسام "ميدو" - عمر جابر – عبدالحليم على – طارق مصطفى – جمال عبدالحميد – محمود الخواجة – عادل المأمور – أيمن يونس – سامي الشيشيني – طارق السيد – شيكابالا".

كلمات أغنية (في التالتة يمين)

"في التالتة يمين
فاكر أنا أول مرة جيتها كانت من سنين
مش هنسى أنا يومها وﻻ ساعتها كنا ساكتين
صوت رج الملعب مرة واحدة تشجيع ملايين
يا تيشرت العمر آه يا أبيض لو رحت فين
عمري ما أحب زيك أنت لو حتى مين.. لو حتى مين
واسمع كلامي.. أنا جنب النادي ده وعمري ما همني أسامي
ناس تمشي وناس تفضل بروحها كاسبه احترامي
أنا مش برئ لو كان حبي هو اتهامي.. أيوه اتهامي
مهما بكاني بيجيلي أنا وقت أكيد وبفرح معاه من تاني
ويومها بتبقا الدنيا من الفرحة مش سيعاني
ده كفاية عليا اللحظة دية.. أنا مش أناني
بهتف بكلمة من سبع حروف بيهزوا كياني
زملكاوي لآخر يوم في عمري.. ماللي رباني كان زملكاوي
واسمع كلامي أنا جنب النادي ده وعمري ما همني أسامي
ناس تمشي وناس تفضل بروحها كاسبه احترامي
أنا مش برئ لو كان حبي هو اتهامي.. أيوه اتهامي"

سماع أغنية في التالته يمين مباشر


  1. التدوينة التالية
  2. التدوينة السابقة
    تعليقات الموقع
    تعليقات فيسبوك
جارى التحميل ...

مواضيع مميزة

أرشيف المدونة الإلكترونية